perjantai 21. helmikuuta 2014

KT: Melanien tulo

 'ajattelee' , *tekee*, ei mitään merkkiä > puhuu

*Pihalla*

 Melanie: ''Hmmm... Tämä talo vaikuttaa kivalta, tässähän voisi vaikka...asua ?''

 Melanie: ''Olen matkannut jo todella kauan ja nyt haluan kyllä levähtää.. jos vain menisin nyt reippaasti sisälle ja kysyisin nätisti yöpaikkaa tai jopa lopullista jäämistä''

Melanie: ''Nyt on aika mennä sisälle. Kerään rohkeuteni ja olen nätisti ja kohtelias.. kyllä se onnistuu.''

*Sisällä*

Melanie: ''Onneksi täällä ei ole vielä ketään saan olla ihan rauhassa. Sillä nyt jos joku tulisi mokaisin ensitapaamisessa ihan varmasti!''


Melanie: IIIIIIIIIIK! Jättiläinen apua pakoon! *huutaa täysiä säikähtäneenä*
Roosa: Hei rauhoitu. Minä olen Roosa, kuka sinä olet pieni tyttönen?


Melanie: ''Muista mitä piti sanoa!'' Niin siis... ääh..ööh olen tuota..noin...
Roosa: Istutaanpas alas niin voit kertoa kaiken.

Melanie: S-Selvä. *pieni hymy*

Melanie: *Huokaisu* Olen siis nimeltäni Melanie Mermaid. Olen matkustanut kävellen monia monituisia viikkoja, etsien sopivaa kotia jossa voisin asua..Kun olin pieni tyttö saimme tietää perheeni kanssa, että olen merenneito. Minulla on kyky joka on sielussani. Olen sekä ihminen, että merenneito. Tätä on vaikea käsittää, mutta minulla on ikään kuin kaksi elämää, mutta valitsin tämän maanpäällisen elämän. Vanhempani kehottivat, että muuttuisin merenneidoksi, koska minulla olisi mahtava tilaisuus. Minua kumminkin kauhistuttaa vedenalainen elämä ja sen kaikki salaisuudet. Enkä muutenkaan halua jättää maanpinnallista elämääni. Siksi lähdin pois, etsien uutta kotia.

Melanie: Kysymys kuuluukin.. Voisinko asua täällä? Olet mukavan tuntuinen jättiläinen, voin siivota jälkeni, tehdä itse vaatteet, ruoan jaja...
Roosa: Tottakai saat asua! Ja höpsistä, minä teen sen kaiken puolestasi, sillä asut meillä ja olet todella mukava! :)

 Melanie: JIPPII! *Pompahtaa tuolista*
Roosa: Muuten.. Minulla ei ole vielä sinulle omaa huonetta sillä et mahdu hyllyyni vielä. Otan siitä yhden hyllyn irti ja katsotaan sitten.

 Melanie: Ei se mitään. Mutta olen matkustanut niin kauan että väsyttää kovasti. 
Roosa: Minä teen sinulle sängyn tässä nopeasti patjasta odotas hetki...

*Parin minuutin jälkeen*

Roosa: Tässä olisi tämä sän...ky. No taisi tämä tyttönen olla kovinkin väsynyt kun nukahti lattialle *aaawws :3 ♥*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 Siinä oli ensimmäinen kuvatarinani, mitäs piditte?


5 kommenttia:

  1. Ihana kt :3 ♡ söpöjä kuviaaa♡♡♡ Melanie on ihqqqq! :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitoksia, Melly (kyllä lempinimi :D) kiittää ;3 ♥

      Poista
  2. Awwws, söpö kuvatarina c;

    Melanie on niin suloinen, herran jumala RA on ihana nukke malli ;___; <333

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Niin onkin, aluksi epäröin vähän että onko meikki todella haalea, mutta todellisuudessa se on täydellinen ;3 ♥

      Poista
  3. Íhana Melly;) Jos saisin Pullipin niin ottaisin joko Romantic Alicen, Pullip Merlin tai Lunarosan;) Saitkohan nyt yhtään selvää tästä? Ps.Söpö Kt:)

    VastaaPoista