lauantai 21. helmikuuta 2015

Kuvia + pullippien mekkojenmyynti infoa ♥ :3

(en osaa edelleenkään kirjoittaa otsikoita, enkä varsinkaan tekstejä, missä ei olisi yhdyssanavirheitä yms.)

Moikka! Hiihtoloma on lopuillaan, enään huominen jäljellä (kuvaan huomenna hertan kanssa joten postausta tulossa varmaankin ensiviikolla). Tulin tänään mummolta junalla raahaten melanien ja satakiloa painavan kamerani :D Oli pitkästyttävä matka mutta nytten onneksi oon kotona :3 Kun pääsin kotiin, aloin heti ompelemaan mekkoa :) oon taas näköjään innostunut ompelemaan :D

 Mun piti jo yli puolvuotta sitten tehdä tänne blogiin pienimuotoinen blogikauppa jossa myisin lähinnä pullipin mekkoja ja jotain muutakin pullip vaatteita. En sitä tietenkään saanut aikaiseksi... mutta niin asiaan! Elikkäs aattelin että jos haluaisitte ostaa multa mekon, niin voitte laittaa kikissä mulle viestiä olen siellä nimellä rolluska, tai instagramissa directillä ja instasta minut löytää nimellä @roosaheyy, taikka ne joilla on whatsappini niin sielläkin voi laittaa viestiä! Laitan sitten kuvia kankaista, pitseistä, ruseteista yms. ja saa valita mitkä haluaa omaan mekkoon :) myös voit kommentoida alas jos olisit kiinnostunut ostamaan :) hinta olisi n.4-5e plus postikulut :) voimme sopia hinnasta sitten tarkemmin viesteillä.

Ainii btw, Melanie täytti vähän aikaa sitten 1vuoden, tai siis se on ollu mulla nyt vähän yli vuoden ! :)

Hiihtolomalla tuli kuvailtua aika vähän kuvia, ja en saanut toteutettua yhtä shoottia mikä mun piti kuvata, mut se vähän jäi...syytetään vaikka kylmää ilmaa. :D
Eli mennään näihin kuviin! saatan laittaa tähän myös parinviikonajalta joitain muutakin kuvia :3
 
Teen myös joskus toisen postauksen missä on muita hiihtolomalla otettuja kuvia :)
 
//nää kuvat on parinviikon takaa :)
 


 
sitten siirrytään hiihtolomalla otettuihin kuviin :)
 























 
Kommentoikaa toki! :)

8 kommenttia:

  1. ÄWÄÄWÄWÄWÄWÄÄW MELLY LIIAN SÖPÖ SÖPÖYSKUOLEMAKOURISTUSSYÖPÄ MÄ VARASTAN MELANIEN HUOMENNA ❤❤❤❤❤❤❤❤ Liian ihania kuvia oikeesti :33 jajjaja melly on nii sulonen en kestä ;_;
    Huomen nähäää pusiii :33♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksiaa charlottekin on söpsä😏😍 <3 jeij huomenna kuvaa ;)

      Poista
  2. Nawws, ihania kuvia <3.
    Tuon sinisen mekon kangas on niin suloinen! Sopii Melanielle ;)

    VastaaPoista
  3. Mistä ton Melanien nuottimekon kangas on? Sun nuket on tosi ihania, jasä oot itekki tosi hyvä kuvaamaan!;)

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia:3 sun nuket on niin söpöjä*3* postaa taas piaaaaaan cx

    VastaaPoista